London om några timmar!

Om några timmar är jag på väg! eller ja, jag måste gå upp klockan 5 någonting som senast imorn. Ska försöka uppdatera så bra som det går men ni vet väl hur jag är med att blogga...
Har inte börjat packa än! Det har varit rätt fartfullt på sistone t.ex bröllop idag. Mina tränar gifte sig idag så mamma och pappa på på festen nu och Alex sover hos mormor men mamma kommer väl snart som också inte börjat packa än!
Kollar på Eurovision song contest nu iaf och jag fattar inte hur man tänker när man röstar vidare. Visst vi i Sverige har ett rätt bra bidrag men om man sett t.ex turkiet (http://www.youtube.com/watch?v=J1viLmPCeAM) så aa, ja vet inte vad jag ska säga! Jag satt bara och stirra!
Men ska väl börja packa, hehe, bloggar imorn när jag får tid. Kommer ha WiFi så det blir iaf ett inlägg mot kvällen!
Ha det bra så länga iaf! :)


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback