Bra rubrik va?

Jao, första träningen efter uppehållet o de va nog inte de bästa me uppehåll för min del..
Va typ me på de två, tre första övningarna men har har varit yr under lovet och mådde lite illa när ja sprang oxå.
Imorn äre fotboll o de tänker ja inte missa! Får ge mig ut o springa på förmiddan, tar samma runda som sist tror ja.
Hehe, älskar den serien ja såg igår! Satt o kolla från typ halv 6 till halv 3 på natten... kom på att va träning kl: 2 idag. Sitter o kollar på serien nu! Är på sista dvd:n.
Blev inte Lisa idag, hon hade inte tid. Blir väl en annan dag men har lite att  göra i veckan.
Mamma upptäckte att de droppa från taket under mitt rum förut oxå. Japp då var hela köret igång. Mamma o pappa kom upp o fråga om ja hade spilt vatten osv o sen skulle pappa in i min karderob som leder till vinden på sidan av huset. Så han fick ju ta ur mina kläder o gå in där. Nu får man själv städa upp här efter dom. Inte första gången o då skulle han bara in o kolla.
Aaa fin stavning har ja ju oxå..
men vi ses! ;)
bildbrist.


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback