Bra rubrik va?

tycker de är en så himla bra rubrik!
Men igår så firade jag och Lisa varandra och när vi var inne på maxi och skulle köpa present åt varandra... träffade vi Ronja där. Sen när vi kom hem, hade vi inte tålamodet att vänta så vi öppnade presenterna. Jag fick en super go filt av Lisa och hen fick ett örngott där det stod "Världens Coolaste..." och 2 dumle. Sen ringde Ronja och frågade om hon fick sova me oss osv, klart hon fick de! ;)
i glorde en massa saker bl.a målade med vatten färg i hela facena...?
Va lite svårt att få bort men de gick tillslut.
Sen när vi vaknade i morse var Lisa tvungen att nästan åka diekt, så jag o Ronja sjöng singstar. Sen åkte vi och mamma till arenan och kollade på distrikt fotboll där bl.a mammas bästa arbetskompis son var med. Jag o Ronja bestämde oss att vi skulle vara med där nästa år! kanske att hon kommer med men inte jag. Isåfall måste jag träna sten hårt i år, vilket jag kommer att göra!
Imorn blir det bästavännen Lisa och på tisdag min saknade unge, Emma!
aja, vi hörs! ;)
Så fina var vi igår kväll! ;)


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback